Aj napriek tomu, že spoločnosť Snapchat ponúka množstvo marketingových možností, značky veľmi pomaly investovali do reklamy na tejto platforme, oproti tomu, ako to bolo v prípade Instagram Stories. Podľa eMarketer spoločnosť Snapchat ovláda iba 0,6% trhu s digitálnymi reklamami v USA. Na porovnanie, Google kontroluje 37,1% a Facebook a Instagram 20,6%.
Ako možno propagovať reklamu prostredníctvom Snapchatu
1. Statické zobrazenie reklamy
Tieto reklamy zobrazujú obsah v hornej časti informačných kanálov používateľov. Tieto reklamy môžu byť spustené ako obrázky, GIF alebo video. K týmto reklamám nemôžete pridávať kliknuteľné hypertextové odkazy. Tieto reklamy sú ideálne na propagáciu udalostí, predaja alebo iných jednorazových aktivít.
Mnohí inzerenti sa tu rozhodnú pre krátke videá, aby urobili pútavý dojem. Tie môžu trvať až 10 sekúnd. Spoločnosť Snapchat odporúča obmedziť reklamy na päť alebo šesť sekúnd. Rovnako ako u všetkých snímok,reklamy Snapchat majú vertikálnu orientáciu.
2. Dlhotrvajúci video obsah
Reklamy s dlhým formátom môžu mať celkovú dĺžku až 10 minút. Sú ideálne na to, aby upriamili pozornosť na ešte dlhšie formy obsahu, napríklad na filmové trailery alebo úryvky iných podstatných častí obsahu.
Reklamy s dlhým formátom sú primárne zamerané na mediálne spoločnosti alebo značky, ktoré majú kvalitné médiá, na ktoré chcú presmerovať publikum.
Mnoho reklám tiež poskytuje používateľom príležitosť prejsť prstom nahor, aby sa zobrazili ďalšie informácie, napríklad obsah s dlhou formou alebo dlhšie video.
3. Deep Link
Reklamy s hlbokým prepojením sú variantou reklám zobrazených na webových stránkach. V takomto prípade, keď Snapchatter prekročí vašu reklamu, dostane tiež odkaz na konkrétne umiestnenie na internete. Môže napríklad kliknúť na odkaz a prejsť do aplikácie iOS App Store (alebo do obchodu Google Play, ak sa nachádza v zariadení so systémom Android) priamo do určitej aplikácie na prevzatie.
4. Reklama na inštaláciu aplikácie
Reklama na inštaláciu aplikácie je podobná aplikácii Deep Link, ale obchádza akékoľvek ďalšie adresy alebo odkazy na obsah. Ak používateľ klikne na „inštalovať aplikáciu“, prejde priamo na príslušnú stránku v príslušnom obchode na prevzatie a stiahne aplikáciu, ktorú propagujete.