Vlastný Youtube kanál ako marketingový nástroj súčasnosti

Ak ešte nerobíte marketingovú stratégiu v službe YouTube pre vašu značku, začnite teraz, pretože:

youtube

1. Má široký dosah

  • Služba YouTube má viac ako 1 miliardu používateľov, ktorí strávia milióny hodín denne pozeraním videí.
  • Od marca 2016 došlo k medziročnému nárastu počtu divákov v službe YouTube o 40% za deň.
  • Služba YouTube je lokalizovaná vo viac ako 70 krajinách a je k dispozícii v 76 jazykoch
  • Viac ako 50% zobrazení YouTube je cez mobilné telefóny
  • Vyťažený potenciál je obrovský. Nedávne štatistiky ukazujú, že každoročne dochádza k 50% nárastu počtu kanálov, ktoré zarábajú 6 čísel ročne

2. Je tu balík pre každého
Existujú rôzne balíky pre firmy všetkých veľkostí. Pri spustení môžete využívať bezplatné služby a postupovať k plateným službám podľa toho, ako vaša popularita rastie.
3. Výsledky sú okamžité a merateľné
Jednoduchá návšteva vášho kanála odhalí výkonnosť vašich videí. Pomocou nástrojov na analýzu môžete tiež zistiť vplyv vášho úsilia o videoreklamu.
4. Je to sociálna sieť
Skutočnosť, že YouTube je tiež sociálna sieť, znamená, že okrem hosťovania vašich bezplatných videí môžete napríklad zdieľať, komentovať alebo sa prihlásiť na odber. Všetky tieto funkcie prinášajú ľuďom s podobnými záujmami vaše videá.

mobil

5. Je to vyhľadávací nástroj
Keď myslíte na YouTube, premýšľajte o ňom ako o vyhľadávači. V skutočnosti je druhým z hľadiska popularity vyhľadávačov. Marketing YouTube je teraz neodmysliteľnou súčasťou akejkoľvek propagačnej stratégie.
6. Interaktivita s inými platformami sociálnych médií
Prepojenie kanála s inými účtami sociálnych médií umožňuje návštevníkom komunikovať s vaším obsahom z iných platforiem. Tým sa ušetrí veľa času, ktorý je zvyčajne potrebný na nastavenie rôznych kampaní.

Ako môžete využiť službu YouTube na oslovenie cieľového publika?
Ak chcete začať, vytvorte kanál, ktorý budete používať na inzerciu v službe YouTube. Názov, ktorý ste vybrali pre svoj kanál YouTube, by mal priamo súvisieť s značkou, ktorú chcete propagovať. Ak máte blog alebo webové stránky, uistite sa, že názov domény a kanál budú navzájom prepojené.
Ďalej pracujte na vizuálnom význame svojho kanála. Popíšte, o aký kanál ide, a pridajte odkazy na relevantný obsah, ktorý môžete zdieľať na webových stránkach a iných platformách. Nezanedbávajte okraje na ľavej a pravej strane vášho kanála. Použite ich na prezentáciu obrázkov a iného obsahu súvisiaceho s vašou značkou.